Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

torsdag 22 december 2016

Dan före dan före dopparedan


Här är det ingen julstress inte... Här i blomfönstret hittade jag min favoritplats redan när jag flyttade hit för ett år sedan. Men undrar om inte blomfönstret har krympt...


Så här stort var fönstret förra året, så det måste ha krympt...

Matte har fått influensa lagom till jul, så det lär bli en lugn jul här hemma utan en massa människor som jag måste hålla koll på. Så jag kan nog fortsätta att ligga här och ta det med ro ett tag till. Och kanske försöka pigga upp matte lite emellanåt.

Mjau från Felix

1 kommentar:

Rost och rädisor sa...

Å, jistanses! Det är ju oemotståndligt med kisse i korg. Otur med influensa till jul,
Önskar förstås god bättring och att det blir en skön jul ändå
/Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19