Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

söndag 31 januari 2016

Mattes stickkorg


När matte tog fram stickningen framför TV:n passade jag på att prova stickkorgen - och den passade perfekt. Det är något speciellt med korgar, för redan innan jag flyttade hit gillade jag korgar. Men oj så mycket jag har växt om man jämför de båda bilderna. Nu ser jag ju nästan vuxen ut...


Min andra favoritkorg börjar bli för trång, och den här stickkorgen har så sköna sluttande kanter, så nu får matte ta någon annan korg till stickningen. För den här lägger jag beslag på...

Mjau från Felix

9 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Eller också får matte skaffa dej en alldeles egen korg som bara är din!!
Kramar till dej och matte från Finas mammis

Snäckskalsdalen. sa...

Klart Felix måste få ha korgen! Så går det till här också! Felix är bland det sötaste jag sett! Kramar

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Det blir att skaffa en egen korg till dig :)

Lena sa...

Oj, vad Felix växer! Självklart behöver han den korgen och matte kan nog inte säga nej till det....;)
Må så gott i Tassemarkerna, nu när snön kommit tillbaka.
Kram Lena

Charlotta sa...

Fina Felix, passar honom perfekt ju. ♥

Meta sa...

Det ser bra skönt att kunna ligga så där med huvudkudde inbyggd.( det borde jag ha i min säng nu när jag trynar kudden) Njut så länge du kan matte hittar säkert på nåt annat till sin stickning. Och vilken kul bräda du har fått. Mycket är bra att ha så släng inget är vår parodi här.
Ha det gott i vårluften
Kram Meta

Steekjes en Stygn sa...

Det där korgen passar tydligen bättre till dig en till en stickning. Matte hittar säkert något nytt. Ha det så skönt i din egen korg.
Anje

Skaparglädje sa...

De växer fort de små liven! Du får fixa en liten filt åt honom att ha i korgen.
Kram!

Evas Kvarnaro sa...

Hi hi . . . det där känner man igen, vad är det med katterna att de vill lägga sig trångt och krypa in i lådor och prassel påsar m.m.
Felix tror nog att korgen har krympt, hi hi hi . . . .
kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19