Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

måndag 12 december 2011

Min egen topplista

Röstningen i Agrias bildtävling "Mysiga huskatter" avslutades förra veckan. Jag hade tyvärr inte en chans mot så många andra söta katter... Men jag är ändå väldigt glad och tacksam för de röster som jag har fått av er bloggläsare!

Här kommer resultatet av min egen topplista. Rösterna var väldigt jämnt fördelade och det kan ju bero på att många har röstat på flera av mina bilder. Min header var allra populärast, så matte behöver inte fundera på att byta ut den bilden... Trodde kanske att "Adventskatt" som är min profilbild skulle få flera röster eftersom det är advent just nu, men jag är ganska nöjd att headern toppar.

1:a plats - 22 röster

2:a plats - 21 röster

3:e plats - 20 röster

Delad 4:e plats - 19 röster

Delad 4:e plats - 19 röster

5:e plats - 18 röster

Delad 6:e plats - 17 röster

Delad 6:e plats - 17 röster

7:e plats - 16 röster

Delad 8:e plats - 15 röster

Delad 8:e plats - 15 röster

Delad 8:e plats - 15 röster

Delad 8:e plats - 15 röster

9:e plats - 14 röster

HÄR kan ni se resultatet i tävlingen. Jag tycker att det blev en mycket värdig vinnare i höstkatten Roland. Visst är han söt? Och är han inte VÄLDIGT lik mig!?

Bild lånad från Agrias bildtävling "Mysiga huskatter"

Mjau från Tiger

12 kommentarer:

Anna Vattenkanna sa...

Kollade på topplistan och såklart var det små kattungar som knep flest röster... likadant för oss människor. Tydligen ska man vara ung för att vara vacker... håller jag inte med om - det är ju så mycket mera att tycka om av dig, speciellt på headerbilden som var min personliga favorit. En sådan vacker mage kräver en del år för att utveckla!

Kram Anna Vattenkanna

Solstrimmor sa...

Åhhh, vi tycker nog att du borde ha vunnit... kanske om du haft bara EN bild... Då hade vi ju röstat på den bilden, vi allihop:)

Ha det gott!
Kram Eva-Mari

Anonym sa...

Jättefina bilder och Roland ser ju ut som Tiger:-)

Kram

Myriam sa...

Tu es le plus beau! de plus cette photo sur ton dos était ma favorite.
Dans le coeur des lectrices de ta maman tu es le gagnant!!!!!!!!!

livet på landet sa...

Roland ser ut som en ung Tiger. Så många fina Tigerbilder. Du är nog på toppen hos dina bloggläsare =)
Kurr från ett kallt och snöigt norr!

Anonym sa...

Så många fina bilder...

Kram Birgitta

Susanne sa...

Alla bilderna är så fina på dig Tiger och visst är ni lika ;))
kram susanne

Fröken Tindra sa...

Han är väääldigt lik dig, den där Roland! Vad jämnt det var i röstningen på dina foton. Kul!
Ha en fin Lucia!
Kram!

Vitspets sa...

Skriv fel Tack :-)Stort Lucia kram Karina

Rigmor sa...

Det är ju din dubbelgångare...så på sätt och vis har du ju vunnit ändå lite grann!! Å det är klart headern ska vara kvar...!!
Ha´en fortsatt skön lucia!!
Kram kram

Gizmo sa...

Massor med fina bilder..

Hos mig har jag lussat idag för min matte..

Hoffmans Design sa...

Sicka underbara bilder. Ropade på Sofia så hon också fick titta blev helt salig av alla fina bilder. Vet vad hon sa Jo Mamma vi måste skaffa oss en sån söt katt.
Oj tänkte jag hur skall detta gå med att vi skall överaska dom att åka till branäs först vecka i januari och sen vecka 6 till Sälen. Ja efter åt vi får se.
Kram och ha en kanon vecka av det som är kvar. Hoffmansdesign

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19