Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

tisdag 23 december 2014

Dan före dan

Matte har jobbat färdigt på jobbet för i år och kommer att vara hemma hos mig i ett par veckor över jul och nyår. Här hemma pågår julstädning och pyntande i dag. Ute är det fortfarande lite vitt på marken som ger julstämning.


Matte tog en runda i skogen i helgen och plockade blåbärsris, som nu står på soffbordet i uterummet.


Några smågranar som växte i skogskanten och på jordkällaren har också fått flytta in. De är inte pyntade än, men det kommer...


Men den här glasburken med minigran som står i badrummet behöver inte pyntas, utan den får vara som den är.

Nu önskar matte, husse och jag en riktigt God Jul! till alla som tittar in här.

Mjau från Tiger

10 kommentarer:

Solstrimmor sa...

God jul till dig också Tiger! Hoppas du får många julklappar... och kanske du får smaka på lutfisken?

Hälsa till matte och husse!
Julkramar från Eva-Mari

skapa och inreda sa...

God Jul Tiger, hoppas att tomten hittar hem till dig.
Julkramar till din matte.
Raggisarna

Skaparglädje sa...

JAg vill önska er en fin julhelg!

Meta sa...

Önskar er alla en fin och fridfull jul och på återseende efter jul
Kram Meta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År!
Kram,
Regina

Anki sa...

God Jul till Tiger och hans familj!

Carina sa...

Här jobbas det alla mellandagar, men jag är ledig alla röda :) Ha en riktigt
GOD JUL!!!

annika sa...

God Jul till er.

annika

LINDA sa...

Så skönt Tiger ser ut att ha det på din headerbild! Riva hälsar till honom. Fint med blåbärsris. Det missade jag i år. Funderar på att plocka in några pinnar med knoppar på som kan få slå ut efter nyår :D

Ha en fin fortsatt jul!
Solsken
//Linda

Lena sa...

Så fint med blåbärsris! Önskar jag kunde ha lite på bordet, men katterna här älskar det också....
Ha nu en riktigt skön fortsättning på helgen!
Kram Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19