Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

torsdag 1 maj 2014

Konstrunda


Ni som följer bloggen vet att matte ibland tipsar om konstrundor i närheten. I dag fick matte med både husse (!) och halva släkten på en tur på Norra Vätterns Konstrunda. Det blev en tur till Rönneshytta och Askersund i ett soligt eftermiddagsväder. Matte lovar att visa bilder en annan dag, men tipsar att Konstrundan pågår 1-4 maj, så ni kanske också hinner åka en tur...?


I väntan på årets bilder kan ni få lite inspiration om ni tittar på bilderna från 2009, 20122013 i Askersundstrakten och 2013 från Hammar till Nykyrka.

Mjau från Tiger

5 kommentarer:

Carina sa...

Vår matte var på konstrunda på långfredagen....just vid påsk brukar det vara sådant här....
Vov och mjau från Kasper och Linus.

Unknown sa...

Nu kan jag kommentera hos dig, även om det leder till en annan blogg än Gucci. Tack för alla små hälsningar på guccithecat. Låter spännande med konstrunda, jag är själv fil.kand i konst så konsten ligger mig varmt om hjärtat och Gucci gillar också att betrakta konst, att sitta still och titta är en av favoritsysslorna. :-)

Skaparglädje sa...

För långt till Askersund för mig. Men jag ser fram emot att få se dina bilder.

Anki sa...

Skulle gärna den här konstrundan, men tyvärr är inte maken ett dugg intresserad och det är inte så rolig att åka ensam. Så nu väntar jag på bilderna istället :)

Rigmor sa...

Ja, och som vanligt var vi på resande fot höll jag på att skriva...eller också brukar jag jobba när du tipsar om intressanta evenemang!! Sen är det nog lite som hos Anki här ovan, mannen i huset är måttligt intresserad, vet inte vad det skulle vara som skulle kunna locka honom att följa med. Men jag väntar spänt på bilderna...
Ha en bra fortsättning på dagen!!
Kram kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19