Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

fredag 19 mars 2010

Vatten

Jag gillar vatten. När någon duschar brukar jag vakna och sätta mig på vakt utanför badrumsdörren för att få komma in i badrummet så snart vattnet stängs av. Jag gillar inte att duscha, ånej. Däremot smakar vattnet extra gott i duschen. Det är även spännande att sprätta i vattnet med tassen. Men allra roligast är det att "hjälpa till" att torka av vattnet från golv och väggar. När skrapa och trasa far fram över väggarna försöker jag fånga dem. Jag hoppar även upp i handfatet ibland för att leka med vattenstrålen från kranen, men även för att undersöka vad som finns i badrumsskåpet intill. Nagelfilar luktar sagolikt och är särskilt upphetsande, fast matte säger att det inte är bra för tänderna att äta nagelfilar...

Mjau från Tiger

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19