Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

söndag 7 februari 2016

Våren är på gång


En tulpanbukett med härlig vårfärg står i uterummet...


...och utanför börjar isen på dammen att smälta. I rabatten tittar snödropparna upp och de första sångsvanarna har setts flyga över slätten i dag, så nu är allt våren på gång.


När jag inte är ute och klättrar i träd, kan jag klättra i mina klätterträd inomhus.


Jag är bra på det här...


...men ibland behöver man ta det lite lugnt...


...och det går bra där på hyllan på det ena klätterträdet.


Annars är det ofta full fart. Jag älskar att dribbla med pingisbollar...


...speciellt bland skorna på skohyllan i hallen. Ju mer komplicerat det är desto roligare är det.

Mjau från Felix

7 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Idag har vi haft riktigt härligt vårväder. Tyvärr har jag haft fullt upp och inte hunnit ut att njuta av solen och det härliga vädret.

Lena sa...

Ja, idag har det varit vår i luften! Här har alla katter varit ute och nosat runt. Åh, vilken energi lilla söta Felix verkar ha! Helt underbar!
Kram Lena

Meta sa...

Hahaha det är tur du har lite att pyssla med även inne din energi verkar behöva det.
Ha det så skoj
Kram Meta

Steekjes en Stygn sa...

Så roligt du har Felix. Så skönt att kunna klättra även när det kanske inte är så kul att göra det ute. Du har det bra.
Anje

Anonym sa...

Jag är helt bedårad av din kisse. Så himla fin. Jag kan riktigt känna hur dunmjuk han är.

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Haha vad är det med er missar och bollar och skor? Här hemma blir det ibland knöligt att stoppa ned fötterna i skorna för att någon(ingen erkänner) av våra hårbollar har lagt en boll eller någon annan leksak i skorna. Ni är då allt ena busfrön och vi älskar er för det :)
Visst är det härligt att våren är på väg. Vårkänslorna har börjat komma. Sakta men säkert :)
Önskar er en riktigt skön helg

Snäckskalsdalen. sa...

Felix är så söt så söt! Tänk när han kan vara ute och härja runt lite överallt, då blir det lajbans!
Här har vi snö idag!
Agneta kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19