Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

fredag 23 mars 2012

Fager blomning

Nu var det dags igen... Jag har vunnit frön till den här fina blomman som heter Svartsippa. Det är en ny bekantskap för både mig och matte. Fast inte är den väl svart...? Jag tycker att färgen ser mera violett ut. En färg som matte tycker mycket om. Tänk så fint det kommer att bli i vår trädgård!

Bild lånad från Fagras trädgård & tankar

Det var Johanna med den fina bloggen Fagras trädgård & tankar som hade en utlottning där jag var en av vinnarna. Tusen tack för den vackra vinsten! Det ska bli spännande att se blomman i verkligheten så småningom.

På tal om vinst - ni glömmer väl inte att jag firar bloggens tvåårsdag med en tävling där du har chansen att vinna en av två böcker. Än finns det gott om tid att vara med.

Mjau från Tiger

7 kommentarer:

Helén sa...

Grattis till vinsten. Tycker Svartsippan ser gudomlig ut.//Helen

Cia40 sa...

Nu vill man ut i trädgården, njuta av allt som börjar att "vakna upp"...:)( och speka lite i rabatterna..hihi)
Vilken vacker blomma du vunnit, skall bli härlig att se när den blommar ut i all sin prakt!:)
Här blir det till att vila pysselhanden så den blir frisk till
trädgårdsarbetet som stundar...hihi

KRAMAR till dig, Cia:)

Elna sa...

Grattis till vinsten och den ser väldigt vacker ut. Ha en fortsatt skön helg.

Kram och klapp

Helén sa...

Såg alldeles nyss att jag också var en av vinnarna...hihi:)//helen

Snäckskalsdalen. sa...

Du är då en riktig liten turkatt du! Tänk så kul att förgro och kultivera och plantera ut och när den är nyplanterad är det urmysigt att rulla sig i jorden runt den, det brukar jag och min halvbror göra här och då ler matte.....!!!
Agneta kram

Mycket annat & lite betong sa...

Den blomman har jag inte sett förut! Så söt! Grattis!

Ha en skön helg!
Agneta

livet på landet sa...

Grattis till vinsten =)
Roligt med lite nya vackra blommor i trädgården.
Ha en bra dag, hoppas ni har sol och vårvärme ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19