Tigers efterträdare Felix

Tigers efterträdare Felix

fredag 12 mars 2010

Mjau! Jag har en blogg!

Nu har jag äntligen fått en egen blogg! Matte har hjälpt mig, medan jag har varit ute i vårvintersolen. Jag börjar längta ut nu när det blir ljusare och varmare ute. Fast om jag får bestämma, så är det fortfarande alldeles för mycket snö. Husse har skottat några gångar i trädgården så att jag ska komma fram, eftersom det är svårt att gå i nästan meterhög snö när man är en katt. Jag skulle önska att han tog bort all snö!

Jag tröttnar fort på att vara ute och går in i mitt eget hus (mina människors garageförråd). Där kan jag sitta på min dyna på frysboxen och titta ut genom fönstret i timmar. När jag tröttnar kan jag alltid lägga mig i min säng för att sova. Eller också talar jag om för matte att jag vill komma in i deras hus. Duntäcke är trots allt skönare!

Mjau från Tiger

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Kitty Cat 19